Strategie udržování a neustálého zlepšování systému kvality je základním hlediskem hospodářské strategie firmy. Cílem politiky kvality je plné dosažení a udržení úrovně kvality výrobků a služeb vedoucí k trvalému uspokojení potřeb a požadavků zákazníka při optimalizaci ekonomické efektivnosti, potřeb a zájmů firmy. Tomuto cíli je nutné podřídit technickou přípravu výroby, výrobu, prodej i případný servis všech výrobků a služeb.
Systém kvality je stanoven, zaručuje, že organizační, technické a obchodní činnosti ovlivňující úroveň systému kvality budou plánovány, řešeny a kontrolovány a neustále zlepšovány, čímž bude dosaženo zajištění spokojenosti zákazníka.
Pro zabezpečení cílů kvality se zaměstnanci společnosti řídí následujícími zásadami:
Dosažení a udržení kvality výrobků a služeb na úrovni žádané zákazníkem je garantováno vedením společnosti. V „Příručce kvality“ a „Organizačním řádu“ jsou definovány odpovědnosti, pravomoci a vzájemné vztahy všech pracovníků, kteří provádí a prověřují činnosti ovlivňující kvalitu.